Rozen

Nog geen twee maanden geleden kwam ik bij het zoeken naar een blauwe roos op google afbeeldingen op de foto van rosa Blue Lagoon op de blog van Schunsland Roses & Gardening terecht. Ik wist op dat moment niet dat deze kleur roos bestond. Ik was zo onder de indruk van deze bovengenoemde blog dat ik besloot een camera voor mezelf te kopen met meer mogelijkheden dan mijn compactcamera. (was ik ook heel blij mee) en een eigen blog te beginnen. Ik kwam ook bij het zoeken naar rozen terecht op de site van 1000 island roses.nl
Een website van een bedrijf in Tilburg. Ik had nog nooit wat via internet gekocht dus wilde ik zelf eerst gaan kijken. Prachtig bedrijf waar je ook zelf je bestelde rozen na afspraak kunt ophalen. Grote planten en eerlijke mensen. Die rozen die voor een beginner wat moeilijk zijn worden je gewoon ontraden. Prachtige grote planten. Helemaal blij mee. En nu nog een van mijn rozen:


The Scotsman



Deze roos heb ik in het voorjaar aangeschaft. Helaas verder open heb ik hem nog niet
gezien. Oorzaak hoosbuien. Wel weet ik dat zij een zeer sterke geur heeft. 

Als ik op de afbeeldingen van google kijk moet zij een mooie dubbele bloem vormen.
Inmiddels worden er weer nieuwe loten gevormd. Even nog afwachten.

Reacties


Populaire posts