Hortensia's



Wat een heerlijke dag vandaag. Vanmorgen om 7 uur weer op weg naar mijn werk. De weg die ik gaan moet loopt langs de polder Arkemeen bij Nijkerk. Ik geniet weer van het feit dat sinds jaren op steeds meer plekken de koeien de weilanden weer in mogen. De polder is een zeer vogelrijk gebied. Vandaag waren vooral grote zwermen kievitten aanwezig. Mistflarden en de zon een bijzonder combinatie. Geen tijd om plaatjes te schieten de plicht roept. Maar toch een voor mij heerlijke dag.


Geen idee wat de naam is van deze

Annabel mag zeker niet ontbreken


Mijn favoriete exemplaar. Ik had haar eerst een plek in de
volle zon gegeven maar daar voelde deze dame zich
totaal niet op haar plek.


Hier in najaarslook. Ik heb haar verplaatst naar een schaduwrijke plek 
en ik ben hiervoor beloond. Enorm uitgegroeid dit jaar. Ze heeft pracht groot
behaard blad. Ook in de winter een mooi plaatje.



Allemaal een fijn weekend
hartelijke groet uit
mijn kleine paradijsje




Tot slot een favoriet muziekje even proberen?


Reacties


Populaire posts