Rozen


Zaterdag en zondag nog heerlijk genoten van het mooie weer helaas het herfstweer ligt
 nu weer over het land. Maar dat heeft toch ook wel weer wat. Wie weet is het nu wel tot 
minstens decemer uitgeregend. Mooi weer dus om van de bloembollencatalogus die vandaag 
op de deurmat viel een keuze te gaan maken.  (ik wordt hier altijd zo hebberig van, maar
ja vol is vol).


Jude the Obscure


De jonge dame heb in mei aangeschaft. Helaas heb ik tot op dit moment
maar een foto kunnen maken. Het is een Austin roos. Ze zou een
van de mooiste bloemen geven en  ik geloof dat het waar is. Ze wordt
ongeveer 1.20 meter hoog. Helaas kunnen de bloemen de vele regen
niet trotseren. De resterende bloemen heb ik niet mogen bewonderen.
Alles bruin. Maar lekker blijven dromen hoe ze er wellicht volgend jaar
bij zal staan. Ze heeft een zeer sterke geur. Een aanrader voor de mensen
die houden van zachte kleuren.


Hartelijke groet uit 
mijn kleine paradijs

Reacties


Populaire posts