Een roos voor al mijn volgers, A rose for all they follow my blog

Zo langzamer hand beginnen mijn foto's op te raken. Dus het
wordt nog moeilijk om een berichtje te maken. Een van de laatste
rozen die ik op de foto heb.

I am running out of photo's so it will be difficult for me to
make a new blog. Here one of my last rosephoto's.

Winchester cathedral.


Wat een geweldige roos. Dit is de eerste roos die ik in mijn nieuwe tuin een plaatsje
gaf. Beeldschone witte bloemen met een voortreffelijke geur. 

What a gougeous rose. This is the first rose I planted in my new garden.
Beautiful sereen white flowers with a strong scent.


Soms komt een beetje roze in haar bloemen naar voren.

Sometimes there is a little bit pink in her flowers.


De knoppen starten dan ook in deze kleur.

She  is starting with the pink color as you can see.


Ook op dit moment bloeit ze nog

At this moment she still brings  me flowers.



Stiekem wens ik dat ik een macrolens had.

In my dreams I wish I had a macrolense.


Maar eigenlijk ben ik wel tevreden.

But I am sattisfied .


Een geweldige week allemaal

I wish you all a lovely week.


Marijke

Reacties


Populaire posts