Rozen

Ik heb toch nog een paar rozenfoto's gevonden. Ze zijn genomen in de zomer. Ikzelf ben weg
van haar warme kleur.

This photographs were made this summer. I like her because of her beautiful warm color.

Burgundy Ice.



De kleur zoals ze haar knop opent.

The color when she opens her flower.
Met veel wit in de bloem als ze bijna is uitgebloeid.

White in her flower when she almost finished.

het is nog maar een kleine struikje.

She is a small shrub at the moment.



Dit is de Blackberry Nip. Helaas krijg ik steeds deze lelijke kleur op de foto.
Kan iemand mij advies geven hoe ik de prachtige fluweelpaarse kleur wel goed
kan fotograferen. Heeft het misschien ook met de lens te maken? Duurder mooiere kleuren?

The last one is the Blackberry Nip. Is there somebody who can tell me how
to get her with her right color. Beautiful velvet purple.



Een hartelijke groet uit
mijn kleine paradijs

Reacties


Populaire posts