Tulpen uit Holland

Nee deze tulpen bloeien niet in mijn tuin maar staan heerlijk mijn huis op te vrolijken. Ik heb van 2 dames een Liebsterblogaward gekregen en van mijn blogvriendin uit Argentinie een Versatileblog award. Ik vindt het allemaal heel erg lief maar ook ik ga het niet op mijn blog plaatsen. Ik vind dat iedereen die titel verdiend want ieder blog heeft iets speciaals voor mij. Dus hierbij een tulpaward voor jullie allemaal.

No this tulpis are not in my garden but in the vase just to bring up some spring into my house. I've got a Liebsterblogaward from 2 lady's and a Versatileblogaward from my blogfriend from Argentina. I am not going to place it on my blog because I think everbody with a blog deserve an award. Every blog I folow is special to me. So with this post a Tulipaward for all of you.








Dank aan iedereen voor zijn bijdrage om mijn blogprobleem op te lossen. Het probleem is opgelost door de groote van mijn foto's aan te passen. Tot slot een groet uit Holland met een toepasselijk muziekje.

Thanks to all of you for the advise with my blogproblem. The problem is solved by re-size my photo's.
Greatings from Holland with some typical music from Holland.

http://www.youtube.com/watch?v=xu1OcDyh7Es

Hartelijke groet uit mijn kleine paradijs

Marijke

Reacties


Populaire posts