Orchideeën Hoeve Luttelgeest/Botanical garden Luttelgeest

In het begin van het jaar had ik al een bezoekje gebracht aan deze prachtige
orchideeën tuin in Luttelgeest. Ik had mijn collega verteld hoe mooi het daar
was en haar beloofd eens met haar samen een bezoekje te brengen. Mijn vaste vrije dag
op de donderdag verruild voor de maandag en samen op pad geweest. Een
heerlijke dag en natuurlijk kon ik het niet laten een orchidee mee 
naar huis te nemen.

In the begin of this year I visited this beautiful botanic garden at Luttelgeest.
I told my friend from work how beautiful it was overthere en promised her to
visit the garden one day together with her. And yesterday we made the trip
and had a fantastic day. And of course I could not leave without buying a new
orchid.














Een heerlijke dag toegewenst allemaal.

A wonderful day to all of you

Marijke

Reacties


Populaire posts