Zeewolde

Toen ik naar buiten keek zag ik hoe prachtig zonnig weer het was. Tijd
om naar buiten te gaan. Hier een beeld van hoe de polder waarin Zeewolde
ligt er uit ziet. Het eerste wat mij opviel was dat de watervogels zich weer
aan het verzamelen zijn.

When I looked outside this morning the weather was beautiful enough to
go outside. Here some landscape vieuws of the nature where I live in.
It was amazing to see the waterbirds are in great groups there again.




Ik heb een grote voorliefde voor roofvogels maar ik krijg ze zelden goed
op de photo.

I love the raptors but I never get them sharp on a photo.


 








Ik hoop dat jullie ook een heerlijke zondag hebben gehad en wens jullie
een prachtig week.

I hope your sunday was great too. I wish you all a fantastic week ahead.

Marijke

Reacties


Populaire posts