De tijd vliegt/time fly's

De tijd vliegt echt voorbij. Gisteren is mijn man 61 geworden. Gelukkig in goede gezondheid. Wat
zalig dat het eindelijk een echte zomer is dit jaar. Heerlijk buiten eten en 's avonds lekker buiten met
een heerlijk glaasje wijn. En in de tuin groeit en bloeit alles als nooit tevoren. Wat ik mis tot op heden
zijn nog steeds de vlinders.

Time fly's. Yesterday it was my husbands 61 birthday. I am so pleased he is in good health. What
a lovely weather we have. It's great to have diner outside and in the evening we are also outside and
drinking a lovely glas of wine. In the garden everything is growing like it never did before. And still
the butterfly's don't apear.

Soms moet je geduld hebben met bepaalde planten. Deze roos had zeker gehoord dat ik van plan
was haar volgend jaar weg te doen. Een prachtige kleur, heerlijke geur maar in de 4 jaar dat ze in
mijn tuin staat heb ik maar een bloem open zien gaan. Ze kan helemaal niet tegen regen. Maar dit
jaar eindelijke een bloem helemaal open gezien. En ze mag blijven.

Sometimes you must have a lot of patience with some plants. I think this rose heard that I wanted
to take it out at the end of the season. In 4 years I once saw a flower opening up. Her colour is
great, her scent is gorgeous but she can't stand the rain. Finaly a flower opening up this year.

Rose The Scotsman



Rosa Sebastian Kneipp




Rosa Marie Curie


Een geweldige zomertijd gewenst.

Happy summertime

Marijke

Reacties


Populaire posts