Orchideeën/Orchids

Ik ben altijd zo druk met wat buiten gebeurd  dat ik bijna vergeet dat ik binnen ook nog planten heb.
Verzorgingstips voor de orchidee heb ik niet soms vergeet ik haar water te geven en soms wenste de plant
dat ze een zwemdiploma had gehaald. Maar ze bloeien toch weer. Wat ik jammer vond dat onze kitten
Puck maar een ding in zijn hoofd heeft en dat is lekker naar buiten. De Zygopetalum stond voor mijn keukenraam en Puck ging met plant en al door het raam naar buiten. De plant had twee bloeistengels met
10 knoppen waarvan er nog maar twee bloemen over zijn. De bloemen brengen een heerlijke zoete geur.

I am always so bussy looking what's happening outside that I almost forgot what's growing inside. I have no idea how the best way is to grow orchids. Sometime's I forget to water it for days and sometimes I think the orchid wished it could swim. But there are flowers again. The Zygopetalum is on my fence in front of my kitchenwindow. Kitten Puck loves to go out so he jumped out of the kitchenwindow when it was opened and took the pot with the Zygopetalum with him outside. The orchid had two stems with 10 buds each only two flowers were left. She brings a wonderful fragance.


Zygopetalum



Cambria






Een heerlijke dag gewenst allemaal.

Have a wonderful day

Marijke

Reacties


Populaire posts