Januari 2014

Een lange tijd geen blog van mij en ik heb jullie blogvrienden gemist. Sinds mei 2013 was ik werkeloos en groot was dan ook de verbazing dat ik half november 2013 gebeld werd door mijn oude werkgever of ik direct beschikbaar was om te komen helpen met een project. Het is maar werk voor een tijdelijke periode maar ik kan jullie vertellen dat ik het heerlijk vindt om weer onder de mensen te zijn. Ik werk in een heel fijn team en het warme welkom terug van mijn collega's ontroerde mij. Maar met een 5-daagse werkweek blijft er weinig tijd over om even met de camera bezig te kunnen zijn en na 8 uur achter een beeldscherm voel ik niet echt de behoefte om 's avonds weer achter de computer plaats te nemen. Ik hoop echter dat jullie heerlijke feestdagen hebben gehad en wens jullie alsnog een heel gezond 2014.

A long time no post and visits on your blogs from me. Since may 2013 I was unemployed and great was the exitement for me to receive a phonecall from my ex-employer half november if I was available to come to work for a project. It's only for a short period of time.
I love to be working again and the warm welcome of my colleagues was breathtaking. But after 5 days a week behind a computer screen I did not feel the need to go at the computer in the evenings.
I go out to work when it's still dark and come home in the evenings and it's dark again. No time to make any photograps. But I took some in the weekend. It's difficult to make some because the weather is mild but grey. I hope your christmas was a great one and wish you all a fantastic HEALthy 2014.


Mijn vogelvrienden vergeten mij niet. Maar je schrikt als je de lamellen opent hoe groot deze blauwe reiger is. Nee geen plastic afschrikvogels of plastic draden rond mijn vijver om deze prachtvogels af te schrikken. Hij pikt iedere dag wel een visje maar de vissen brengen ieder jaar zoveel nieuwe jongen dat mijn vijver niet leeggevist wordt. Regels van de natuur.

My birdfriends won't forget me. But it's always strange to see such a large Heron at the pond. No I am not that kind of person who tries to scare this bird off with a plastic one or line's around my pond. It's catching some fisch but in spring a lot of new born fish is replacing the one's it caughts.
Rule's of nature.

Ook in de tuin gebeurt veel. De temperaturen zijn deze winter wel heel mild.

Also in the garden is happening a lot. The temperatures are so mild overhere this winter.

Vinca

Rosa Edenrose

Centaura


Rosa Midnight Blue

Linaria

Rosa Edward Elgar

Helleborus


Merel/Blackbird

Deze vent zingt 's morgens vroeg weer. Het gezang brengt mij energie.

This blackbird sings since one week. It brings me energy

Sneeuwklokje

Omphalodus

Ik hoop dat het jullie allemaal heel goed gaat. Een heerlijke
week gewenst allemaal.



I hope you are all well. I wish you a great week ahead.

Hugs marijke

Reacties


Populaire posts