Een geweldige dag/a wonderful day

Mijn project op het werk zit erop. Collega's ik zal jullie missen. Als afscheid een voorjaarsboeket meegekregen. Maar als mijn vrije dagen gevuld zijn met het weer zoals vandaag, prachtige blauwe lucht en een heerlijk zonnetje zal het thuis toch ook weer genieten zijn. Een heerlijk dag om de tuin op te ruimen.

My project at work is finished. Colleagues I will miss you. The last day at work I received a springbouquet. I hope my days at home will be the ones like we had today. A clear blue sky and
sunshine all day long. A perfect day to work in the garden.



Crocus

Helleborus oriƫntalis picotee


Ja ongelofelijk een agapantus in bloei in de eerste week van maart. De knop was al aanwezig sinds eind november en vorige week ging ze een voor een open. En er zit nog een knop aan te komen.

Unbelieveble a flower in the Agapanthus. The bud was theire since november last year and last week it started to open up. And another bud is there.


Agapanthus


Primula


Boompioen

De knoppen van  de boompioen worden ook al gevormd. Het blad om de knoppen lijken voor mij altijd als handjes die de knop willen beschermen.

The buds of the treepeonia are already there. It always looks to me if the leaves are like little hands protecting the bud.

Helleborus oriƫntalis


 Helleborus oriĆ«ntalis picotee



Ik wens jullie allemaal een heerlijke nieuwe week toe.

I wish you all a wonderful new week ahead.

Marijke

Reacties


Populaire posts