Bollenroute Noordoostpolder

Ik heb mij wel eens afgevraagd waarom de tulpen het niet doen in mijn tuintje
terwijl de velden rondom mijn dorp volstaan met deze prachtige bloemen. Misschien
is het tijdig koppen van de de bloemen de oorzaak. Een bollenroute van mijn dorp 
Zeewolde is er helaas niet. In de Noordoostpolder is er op dit moment een tulpenfestival
Op de prachtige webside van Lipkjeschat is een gratis bollenroute te downloaden.
Zie Bollenroute Noordoostpolder. Aan de linkerzijde van de webside is te zien hoe
het tulpenbollen kweken in zijn werk gaat. Vergeet niet bij het bezoek aan de side
van Lipkje om naar HOME te gaan ze heeft zelf een prachtige tuin die ik zeker
ga bezoeken.

I wondering why the tulips don't want to grow in my garden. Is heading the
tulipflowers in time that makes the bulb stronger? I had many questions if there is 
a bulbroute available for Zeewolde but there is not helas. At this moment at the 
Noordoostpolder there is a tulipfestival going on. On the beautiful webside of Lipkjeschat
you can download a free bulbroute. Also available in English and German. It's also
great to see on this webside at the left how the bulbs are grown.
Here is the link Bulbroute Noordoostpolder
Don't forget to go to HOME to get an impression what a beautiful garden
Lipkje has. I am certainly going to visit her garden this year.




Een heerlijke paaszondag toegewenst.

Wish you a great Eastersunday.

Marijke

Reacties


Populaire posts