September

Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar de zomer is voorbij gevlogen. Het
is weer wennen dat het 's avonds weer eerder donker wordt. Ik kijk maar
niet meer naar het nieuws op de tv. Het breekt mijn hart om te moeten zien
 dat honderd duizenden mensen hun land moeten uit vluchten vanwege geweld
en oorlog. Ik wou dat ik de oplossing wist om oorlog voorgoed uit de wereld te 
helpen. Misschien iedereen een klein tuintje aanbevelen en een camera geven
om de pracht te ontdekken van moeder natuur. Focussen op de mooie dingen
die de wereld bezit in plaats van bezig zijn om de macht te grijpen. Want daar
gaat het allemaal om. Alle oorlogen worden opgehangen aan het geloof, maar
daar heeft het niets mee te maken. Het gaat allemaal om macht helaas.

The summer passed by so fast. The days are much shorter again. I don't
want to follow the news on tv any more. It breaks my hart to see that thousands
of people are on the run for violence and war in theire country. I wish I had
the solution that war could be stoped all around the world. Maybe give those
who are causing these wars, a camera and a small garden so they experience
the beauty that mother earth is giving us. Flowers, insects, birds giving so
much to enjoy.  

Just Joey


Marie Curie

Pilgrim



Abraham Darby



Pilgrim

Marie Curie

Princess Margarete

Sebastian Kneipp

Blackberry Nipp

Edenrose





I wish you all a wonderful day.

Hugs Marijke

Reacties


Populaire posts