Summer



Heerlijk kunnen genieten want de zomer is sinds een paar dagen hier. Maar eigenlijk te hoge
temperaturen in mijn kleine tuintje. (lol). Vanmorgen vroeg ging ik met mijn hond Vito wandelen.
Het regende stevig. Heerlijk verfrissend. De foto's zijn van begin Juni.

The summer found it's way to Holland. But we Dutch are not used to have tropical temperatures (lol)
Early this morning when I took my dog Vito for a walk  it was raining a lot. It was very refreshing. Photo's from the beginning of June.


Deze roos heb ik vorig jaar geplant. Is in middels goed gegroeid. Er wordt geschreven dat deze
roos een herbloei geeft maar dat geld niet voor degene die in mijn tuintje staat.

I planted this rose last year. It's doing very well. I did read that she will give a second flush of flowers
but mine does not.

Souvenir d'Alphonse Lavallee


Dit jaar zijn haar bloemen prachtig. De weersomstandigheden voor deze roos waren optimaal. Bij
regen opent ze haar bloemen niet.

This year the weather was perfect for this rose. In rainy periods she does not open her flowers.

Rosa Jude the Obscure



Rosa Heritage


Rosa Marie Curie 


Rosa Sourire d'Orchidee


Rosa Merveille




Rosa Penny Lane


 Rosa Evelyn


Rosa Blue for You early in the morning



Rosa A Shropshire Lad

Wishing you all a beautiful weekend

Rosehugs

Marijke

Reacties

  1. Wow, Marijke wat mooi!

    Staan deze allemaal in jou tuin?

    Vooral die donkere, bijna zwarte is mooi!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thea ze staan echt in mijn eigen tuintje. Ik geniet hier iedere dag.
      Fijn weekend gewenst.

      Verwijderen
  2. Mooie opnamen van al die prachtige rozen hoor, wat zullen die heerlijk ruiken. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful roses, Marijke! I'm so glad that you have summer too. Here it's too hot, 28 degrees now. Very dry,so I wish for some rain.

    Have a wonderful weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha we are not used to have such tropical temperatures Marit. For me it's also to warm. The rain this morning was lovely to feel in the face.
      Have a wonderful weekend.

      Verwijderen
  4. Ik hoop dat de rozen niet in een klap zijn uitgebloeid door het warme weer. Maar met een beetje temperatuur komen de geuren los.... Genieten maar. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So lovley your roses ,we have tropical temperatures here to about 30 have a lovley weekend ,Nette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine wunderschöne Rosensammlung. Mir gefallen die rosa Sorten wie Marie Curie besonders gut.
    Gruß, Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, your roses are gorgeous! I've loved each and every one in the last two posts.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je rozentuin moet één groot genieten zijn Marijke. De warmte is nu gelukkig wat afgenomen, de omslag van nat en kil naar heet was wel erg radicaal. Maar laten we niet klagen en gewoon heerlijk genieten van de zomer.
    Groeten aan Vito.
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik hoop dat je nog een keer
terug komt. Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Thank you for taking time to visit my blog. I love to read your
comment and hope you re-visit my blog again.


Populaire posts